Stianoh Skrevet 1. mars 2017 Skrevet 1. mars 2017 MOVE by Teptron Campaigner 1 hour ago At the moment we are unfortunately looking at approximately 4 months delayed shipping. Sorry about the inconvenience and thank you for having patience with us! / Teptron, Telldus Siter
Moskus Skrevet 1. mars 2017 Skrevet 1. mars 2017 7 minutter siden, Salvesen skrev: Det som dog er kjedelig er at de ikke spesifiserer hvor mye forsinket de er. Det er sannsynligvis fordi de ikke vet, og heller ikke tør gjette. MoveZ er nok sannsynligvis blitt mer populært enn de hadde tenkt, og sånt tar ekstra tid. Siter
Salvesen Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Skrevet 1. mars 2017 2 minutter siden, Moskus skrev: Det er sannsynligvis fordi de ikke vet, og heller ikke tør gjette. MoveZ er nok sannsynligvis blitt mer populært enn de hadde tenkt, og sånt tar ekstra tid. Ja du har nok helt rett, litt urovekkende den kommentaren over. Men håper de overdriver forsinkelsen for å heller gjøre folk "happy" når de først sendes Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet Får de iallefall før sommeren når solen står på Siter
Moskus Skrevet 1. mars 2017 Skrevet 1. mars 2017 5 minutter siden, Stianoh skrev: MOVE by Teptron Campaigner 1 hour ago At the moment we are unfortunately looking at approximately 4 months delayed shipping. Sorry about the inconvenience and thank you for having patience with us! / Teptron, Telldus Tipper det går 8 måneder, jeg. Eight Sleep var over halvannet år forsinket, mye pga popularitet. Siter
Blodstrupmoen Skrevet 3. mars 2017 Skrevet 3. mars 2017 Ser at jeg har begrenset behov for denne, noen som vil overta plassen i køen for den ene min? Siter
Moskus Skrevet 3. mars 2017 Skrevet 3. mars 2017 21 minutter siden, Blodstrupmoen skrev: Ser at jeg har begrenset behov for denne, noen som vil overta plassen i køen for den ene min? Hør med @tjwesterby Siter
tjwesterby Skrevet 3. mars 2017 Skrevet 3. mars 2017 @Blodstrupmoen etter å ha gjort litt mer research, så virker det som denne kan bli for svak for mitt bruk... Testet den utvendige persiennen her om dagen, og de krever litt kraft for å dra opp og ned. Dette er vel mer til innendørs lameller / persienner, eller? Siter
elladan Skrevet 3. mars 2017 Skrevet 3. mars 2017 1 hour ago, Blodstrupmoen said: Ser at jeg har begrenset behov for denne, noen som vil overta plassen i køen for den ene min? Jeg tar gjerne plassen din! Siter
Blodstrupmoen Skrevet 3. mars 2017 Skrevet 3. mars 2017 26 minutter siden, elladan skrev: Jeg tar gjerne plassen din! Ok, vippser du meg betalingen 426,- til telefonnummer 92214444, så kan @Salvesen oppdatere lista med ditt navn. Siter
Salvesen Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Skrevet 3. mars 2017 Bare bekreft endringen @Blodstrupmoen så kan jeg oppdatere listen Siter
Blodstrupmoen Skrevet 3. mars 2017 Skrevet 3. mars 2017 Et øyeblikk siden, Salvesen skrev: Bare bekreft endringen @Blodstrupmoen så kan jeg oppdatere listen Det skal jeg, så snart vippsen er utført 1 Siter
Blodstrupmoen Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 Da er overføring bekreftet, og @Salvesen, du kan endre navn på lista til @elladan. 1 Siter
MrStian89 Skrevet 10. mars 2017 Skrevet 10. mars 2017 Dere som skal bruke denne på lamellegardiner, har dere tenkt å ha 2 per gardin? Tenker da på dere som har like gardiner som meg, en tråd for å spre de utover vinduene og en tråd for å vri hvert element for å blokkere innsyn helt eller delvis? Siter
MrStian89 Skrevet 11. mars 2017 Skrevet 11. mars 2017 Allright! Jeg trenger egentlig 7 stk. Dersom det er noen som ønsker at jeg tar over deres plass så er det bare å gi en lyd. Siter
Sandeep Skrevet 16. mars 2017 Skrevet 16. mars 2017 Hei hei Er ny til dette forumet, men fikk høre om spleiselaget på Movez, jeg tenkte jeg melder interesse om det er noen som vil gi sin plass, interessert i 4 stk =) Mvh Sandeep Siter
DeVille Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 Ikke helt ferskt nytt, men: MOVE by Teptron Campaigner 16 days ago Hi Kevin! We had to adjust the time line due to some unforeseen delays. Estimated to ship in July- 17. Thank you Siter
Merko Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 Dersom noen vil ta over min plass så er dette OK for min del forløpig, så får jeg heller se an situasjonen senere dersom det blir flere group buys på de etterhvert. Jeg har 3 stk som er betalt for til @Salvesen kr (1276,-) frakt og evt mva er ikke med her så det må betales til salvesen så fort dette er utregnet. Tar imot på VIPPS. @MrStian89 / @Sandeep interessert? (Hovedsaklig pga økonomien jeg gir fra meg plassen da. ) Siter
Sandeep Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 (endret) =) Endret 31. mars 2017 av Sandeep Siter
Sandeep Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 Hei @Merko @Salvesen jeg tar plassen din =) vipser med engang =) hva er nr ditt? 1 Siter
Merko Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 (endret) Da har jeg motatt beløpet fra @Sandeep @Salvesen oppdaterer du listen med at han får 3 stk av mine MOVEZ så fort du har tid? Takk Sandeep Hjalp meg samtidig ut i en litt dårlig økonomi for min del denne måneden (uforutsett regning ol ) Endret 31. mars 2017 av Merko Siter
Salvesen Skrevet 1. april 2017 Forfatter Skrevet 1. april 2017 22 timer siden, Merko skrev: Da har jeg motatt beløpet fra @Sandeep @Salvesen oppdaterer du listen med at han får 3 stk av mine MOVEZ så fort du har tid? Takk Sandeep Hjalp meg samtidig ut i en litt dårlig økonomi for min del denne måneden (uforutsett regning ol ) yes det skal jeg ordne 1 Siter
MrStian89 Skrevet 3. april 2017 Skrevet 3. april 2017 Den 31.3.2017 klokken 23.09, Merko skrev: Dersom noen vil ta over min plass så er dette OK for min del forløpig, så får jeg heller se an situasjonen senere dersom det blir flere group buys på de etterhvert. Jeg har 3 stk som er betalt for til @Salvesen kr (1276,-) frakt og evt mva er ikke med her så det må betales til salvesen så fort dette er utregnet. Tar imot på VIPPS. @MrStian89 / @Sandeep interessert? (Hovedsaklig pga økonomien jeg gir fra meg plassen da. ) Så denne litt sent! Men har bestillt selv. Gleder meg til de kommer. 1 Siter
MortenB Skrevet 20. april 2017 Skrevet 20. april 2017 Antar det er for sent å kaste seg på denne? Skulle gjerne hatt 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.