Kjetil Skrevet 20. april 2017 Skrevet 20. april 2017 6 minutter siden, MortenB skrev: Antar det er for sent å kaste seg på denne? Skulle gjerne hatt 4 Du kan ta plassen min hvis du vil, dama har skiftet rullegardin-patent så trenger igrunn ikke mine. Jeg står på facebook listen ikke den her.. send pm hvis det er av interesse Siter
perudo Skrevet 20. april 2017 Skrevet 20. april 2017 Noen flere som er interessert i å gi fra seg plassen sin? Alt fra 3-5 stk er interessant for min del :-) Siter
MortenB Skrevet 20. april 2017 Skrevet 20. april 2017 Jeg tar over de 4 Kjetil skulle ha, takker! Siter
jonkristian Skrevet 26. april 2017 Skrevet 26. april 2017 Jeg er interessert hvis det fremdeles er aktuelt? Sent from my ONE A2001 using Tapatalk Siter
Beerpal Skrevet 26. april 2017 Skrevet 26. april 2017 Jeg er også interessert i dette. ønsker 5 stk. Siter
MrStian89 Skrevet 2. mai 2017 Skrevet 2. mai 2017 Noen som har funnet en passende USB-strømforsyning / hub som kan brukes til flere av disse samtidig? Siter
Lazarus Skrevet 2. mai 2017 Skrevet 2. mai 2017 42 minutter siden, MrStian89 skrev: Noen som har funnet en passende USB-strømforsyning / hub som kan brukes til flere av disse samtidig? Etter det jeg kan se så burde enhver USB-lader passe, dersom du skal forsyne flere så kan du jo kjøpe en 4 punkts USB lader. http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Mobilt/Kabler-og-ladere/USB-lader-4-utganger-2000038045/ Siter
mk1 black limited Skrevet 13. juni 2017 Skrevet 13. juni 2017 @Salvesen - kommet noe mer info om levering? Siste oppdatering sa vel juli, og vi er jo ikke der enda. Rollertrol'ene mine på stua synger på siste verset...:) Siter
ZoRaC Skrevet 13. juni 2017 Skrevet 13. juni 2017 17 minutter siden, mk1 black limited skrev: @Salvesen - kommet noe mer info om levering? Siste oppdatering sa vel juli, og vi er jo ikke der enda. Rollertrol'ene mine på stua synger på siste verset...:) 6 days ago The product is still on track for market launch in July. Thank you for having patience with us! We appreciate it very much / Teptron, Telldus 1 Siter
Sag Skrevet 16. juni 2017 Skrevet 16. juni 2017 Skulle gjerne hatt 4 stk, om det blir noen ledige. ☺️ Siter
Salvesen Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Skrevet 20. juni 2017 Den 13.6.2017 klokken 14.41, mk1 black limited skrev: @Salvesen - kommet noe mer info om levering? Siste oppdatering sa vel juli, og vi er jo ikke der enda. Rollertrol'ene mine på stua synger på siste verset...:) Hei, Juli som er siste info ja, var en på facebook gruppen som mente på han hadde fått en melding om at noe var på vei i posten fra de men vet ikke mer enn det. Satser på det nærmer seg iallefall Siter
Salvesen Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Skrevet 20. juni 2017 Til alle som melder interesse, disse er allerede bestilt og betalt for så om dere ønsker må dere enten overta bestillinger fra noen her inne eller bestille selv Siter
Salvesen Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Skrevet 22. juni 2017 Siden det nå nærmer seg levering(iallefall ift den informasjonen som er gitt) tenkte jeg det var greit å få en oversikt over hvor de forskjellige enhetene skal sendes. Så setter pris på om folk kan sende meg en melding om hvilken by det skal sendes til å første omgang. Forhåpentligvis kan vi samsende noe til samme byer for å gjøre logistikken litt enklere, men jeg sender såklart personlig til de som ønsker det 1 Siter
panylund Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 Krokstadelva/DrammenSent from my Nexus 6P using Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.