LaStrada Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Jeg har sikkert flytta herfra før disse ankommer ? Siter
MortenB Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 https://www.indiegogo.com/projects/movez-motorize-blinds-and-shades#/updates/all De har plukka ut folk nå, får håpe det løsner snart. Kjenner iallefall igjen ett navn fra Smarthus & IoT gruppa på facebook. Siter
MortenB Skrevet 31. juli 2018 Skrevet 31. juli 2018 21 dager siden den oppdateringen og ingenting har skjedd. Er det utopisk å håpe på å få pengene tilbake? Dette er bare latterlig. Siter
Moskus Skrevet 31. juli 2018 Skrevet 31. juli 2018 Ja. Du har kun to valg. 1. Vente eller 2. Vente 1 Siter
Evelen Skrevet 31. juli 2018 Skrevet 31. juli 2018 Ser ikke ut som beta-testerne heller har fått noe. Sitat Kevin Fox20 hours ago 21 days since being “selected” as a beta tester and no contact yet, could have installed, tested and provided lots of feedback by now – Teptron what is going on? Siter
Evelen Skrevet 28. august 2018 Skrevet 28. august 2018 (endret) Da er det nesten en måned siden innlegget over Kanskje på tide å presse på for refund? Tilsynelatende har de ikke fått i z-wave modulen ei gang Sitat Richard Lundholm3 days ago I got a response on a email. Thought i share it with everyone. At least its something… “Excuse the late response. We have solved a problem with waking up the device from deep sleep. Right now, we are waiting for the Z-Wave modules to arrive. As soon as they are in place, we will put the BETA devices together and send them out. Thank you for your patience” Endret 28. august 2018 av Evelen Siter
ZoRaC Skrevet 28. august 2018 Skrevet 28. august 2018 Jeg sendte epost til Z-wave Alliance for noen dager siden, siden Movez ikke står på sertifiseringslistene deres. Ikke fått svar enda... Siter
Evelen Skrevet 10. september 2018 Skrevet 10. september 2018 På 28.8.2018 den 21.59, ZoRaC skrev: Jeg sendte epost til Z-wave Alliance for noen dager siden, siden Movez ikke står på sertifiseringslistene deres. Ikke fått svar enda... Hørt noe mer? Siter
MortenB Skrevet 10. september 2018 Skrevet 10. september 2018 Noe som helst håp om å kreve pengene refundert? Ser ut som dette er et synkende skip.. Med IKEA som snart kommer med liknende løsning er det vel snart bare å gi opp ventingen. Siter
ZoRaC Skrevet 10. september 2018 Skrevet 10. september 2018 29 minutter siden, Evelen skrev: Hørt noe mer? Nei, ikke noe svar å få hos dem heller... Siter
Moskus Skrevet 10. september 2018 Skrevet 10. september 2018 1 time siden, MortenB skrev: Noe som helst håp om å kreve pengene refundert? Det er nok særdeles usannsynlig, dessverre. Welcome to the wonderful world of crowdsourcing. Siter
Norseman Skrevet 10. september 2018 Skrevet 10. september 2018 On 19/10/2017 at 16:20, bio said: Hei! Fortsatt mulig å slenge seg på her? 4stk Mvh Robert Edit: ikke solcellepaneler:) Du kan få kjøpe plassen hvis du vil! ? Spøk til side, tror nok disse pengene er tapt. Siter
bio Skrevet 10. september 2018 Skrevet 10. september 2018 Du kan få kjøpe plassen hvis du vil! [emoji23] Spøk til side, tror nok disse pengene er tapt. Ellers takk:)Gikk for Luxaflex PowerView i det nye huset, siden vi ville ha Duette gardiner (Top down, Bottom up) Siter
Evelen Skrevet 10. september 2018 Skrevet 10. september 2018 3 timer siden, Moskus skrev: Det er nok særdeles usannsynlig, dessverre. Welcome to the wonderful world of crowdsourcing. Ligner mer på svindel enn crowdsourcing. Siter
Moskus Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 17 timer siden, Evelen skrev: Ligner mer på svindel enn crowdsourcing. Du har lite erfaring med crowdsourcing, altså... Dette er nøyaktig slik det pleier å fungere. Siter
Moskus Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 Luxaflex-diskusjon flyttet til egen tråd. Siter
iceball Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 53 minutter siden, Moskus skrev: Du har lite erfaring med crowdsourcing, altså... Dette er nøyaktig slik det pleier å fungere. Dessverre enig med Moskus. Det er sjeldent ting går på skinner i disse prosjektene er min erfaring, men Teptron hadde jo faktisk et fungerende produkt (med bluetooth) og da er det ganske så godt gjort å klare å rote så mye ? Siter
Evelen Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 Med alle pengene på kontor ble det kanskje mer fristende å bare ta de å stikke. Siter
sitelux Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 Helt ærlig tror jeg de har slitt veldig med implementasjon av z wave. De har pyntet på sannheten, prøvd det de kan for å dra ut tiden osv osv. De har som sagt et produkt som fungerer med Bluetooth og overgangen til z wave var nok mye større enn de hadde trodd. Så er det kanskje en eller to (evt en halv) som jobber med dette og ikke et team med utviklere, så da går det tregt og mange overraskelser underveis.Når det er sagt begynner jeg også å bli lei ventingen, utsettelsene og mangel på informasjon. Det burde vært ute til forbrukerne nå.Jeg tror og håper dette fortsatt er et produkt som blir lansert, og at de ikke har planlagt å ta pengene i egen lomme, men når de er ferdige får vi se på. Ser man på original move sin indigogo side var det forsinkelser der også. De sliter med planlegg og logistikk virker det som. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter
Salvesen Skrevet 11. september 2018 Forfatter Skrevet 11. september 2018 Lenge siden jeg har kommentert her, like frustrert som dere andre. Har prøv å sende mail til teptron direkte for å få noen oppdateringer men ikke noe svar enda. Skal gjøre mitt beste for å få ett svar i det minste. Siter
MortenB Skrevet 11. september 2018 Skrevet 11. september 2018 De sletter kommentarer fra Indiegogo så de har tydeligvis tid til det kontra å legge ut en oppdatering. Siter
panylund Skrevet 2. november 2018 Skrevet 2. november 2018 Har kommet noen svar på indigogo fra de igjen nå. skylder på problemer med å få et lavt nok standby strømforbruk. tiden vil vel vise... Siter
Evelen Skrevet 2. november 2018 Skrevet 2. november 2018 (endret) Vel, de kunne nå levert til oss som tenker kjøre med strømforsyning permanent tilkoblet. Ellers: Endret 2. november 2018 av Evelen Siter
panylund Skrevet 5. november 2018 Skrevet 5. november 2018 hehe er vel strengt tatt mange ting de burde og stengt tatt kunne gjort, som oppdatere sine backers med litt info. om det er strømforbruket som er grunnen så er det jo forsåvidt greit men det tar ikke lange stunden å legge ut en melding om det. klaging ville det blitt uansett med tanke på hvor mange forsinkelser de har hatt men en begrunnet forsinkelse er bedre enn en uten noen forklaring... men en stund til den trengs igjen her på berget så man får bare håpe den kommer i tide tilneste sesong. Siter
MortenB Skrevet 20. november 2018 Skrevet 20. november 2018 IKEA er rett rundt hjørnet med rullgardiner med Zigbee. https://9to5mac.com/2018/11/10/ikea-smart-blinds-price/?fbclid=IwAR0PP5WFu5_ILmirdcubBhkZ56foXykkpRfHiIgdZNdxNH_2yQ_mYQcQO-w Er det verdt et forsøk på en refund fra Teptron? Vet det er et long shot, men ser noen skriver at de har fått refundert. Dog kanskje verre med en powerbuy.. Siste oppdatering av et random kretskort: https://www.indiegogo.com/projects/movez-motorize-blinds-and-shades#/updates/all Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.