Moskus Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 17 minutter siden, ZoRaC skrev: Kanskje jeg også må begynne med det i stedet... Er det enkelt å fjerne den "låsekulen" (taggete kobbersaken) som låser tråden? For med den så vil man jo ikke få til å slippe ned persiennene, da den vil "låse" tråden... Den ruller ned, så det burde gå bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) @Salvesen , 6 stykk @Moskus , 3 stykk @Evelen , 2 @Gaute , 3 stykk @Blodstrupmoen , 1 @Håvardgj , 3 @mk1 black limited , 4 @nilsanmy , 2 @kotelett , 3 facebook gruppen, 35 @bananfluen , 3 @generalvirus ,3 @iceball , 5 @Fredrick ,3 @LaStrada ,4 @Milankan , 4 @Stianoh ,2 Da har jeg fått svar fra Teptron, de kan tilby oss 10% mer om vi bestiller over 100 enheter. Da blir det 50$+moms pr enhet. Forsending er etter hva jeg forstår gratis, men det bli jo litt logistikk med å få sendt de rundt til de forskjellige så noen kroner må en nok regne med. For å forsikre meg at alle er kjent med kampanjen er produktet ikke klart enda, estimert levering er i Mars. Ellers refererer jeg til indiegogo sine sider for full info om kampanjen Hadde vært fint om vi kunne fått bekreftet antallet vi trenger ila den nærmeste tiden, og forhåpentligvis klarer vi å nå 100 enheter og får 50% rabatt på ordren. Må bare takke for responsen, det er jo helt enormt! Endret 5. januar 2017 av Salvesen 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, Salvesen skrev: Må bare takke for responsen, det er jo helt enormt! God initiativ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 41 minutter siden, Moskus skrev: Den ruller ned, så det burde gå bra. Nei, ikke med vanlige persienner ("venetian"), da må man dra 1 cm ned og ta snoren til venstre (foran vinduet) for så å slippe opp. Med MOVEZ festet til høyre for vinduet vil ikke persiennen la seg lukke så lenge låsen er der. Men, regner med den bør være mulig å "pille ut". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stianoh Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Hei. Det står jo at om man "referer" 20 stk så får man 8 stk ekstra. da må det vel være billigere om du bestiller 6 stk først, og så bruker din referal-link til de siste og får med en haug gratis. så blir totalsummen delt på alle sammen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 "Ta 28 betal for 20" tilsvarer 28,5% rabatt. Dette lønner seg, og det vil være vesentlig lettere å administrere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 7 minutter siden, Stianoh skrev: Hei. Det står jo at om man "referer" 20 stk så får man 8 stk ekstra. da må det vel være billigere om du bestiller 6 stk først, og så bruker din referal-link til de siste og får med en haug gratis. så blir totalsummen delt på alle sammen. Hei, hvor leste du dette? Jeg må innrømme at jeg er helt blå på dette indiegogo greiene så om folk har bedre peiling så er det bare til å skrike ut. Vill få best mulig deal, for alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 9 minutter siden, Stianoh skrev: Hei. Det står jo at om man "referer" 20 stk så får man 8 stk ekstra. Det står vel 10 stk ekstra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stianoh Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Det har du selvfølgelig rett i. Det gjør det jo bare enda bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Men det er ikke så lett. Man må referere 20 personer, og for fri frakt må man bestille minst 8 stk. Hvis 20 personer bestiller, så får referenten 10 gratis. Blir ikke så enkelt...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stianoh Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 nei, jeg tenkte litt feil. man må bestille 6stk for fri frakt. så man måtte bestilt i flere puljer osv. blir for mye ork til at jeg gidder regne på om det lønner seg så alt for mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 1 time siden, Salvesen skrev: @Evelen , 2 ... Hadde vært fint om vi kunne fått bekreftet antallet vi trenger ila den nærmeste tiden, og forhåpentligvis klarer vi å nå 100 enheter og får 50% rabatt på ordren. Vet du hva, sleng meg på 4 stk Blir for dumt å ikke bare investere i alle vinduene når prisen er såpass grei. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg leser det slik at en må referere 20 bestillinger for å få 10 gratis. Ikke 20 enheter og 10 gratis? Usikker på hva som vill svare seg her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg tar 2 stk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 4 minutter siden, Evelen skrev: Vet du hva, sleng meg på 4 stk Blir for dumt å ikke bare investere i alle vinduene når prisen er såpass grei. Da nådde vi akkurat 100 stykk! Sender dere alle en melding om bekrefting av enheter jeg, så kan jeg bestille etter skriftlig bekreftelse fra alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panylund Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 sleng på 2stk til meg også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg kan ta 4 stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Sendte deg en bekreftelse før jeg fikk den standardmeldingen. Men antar den er tilstrekkelig? EDIT: Glem det, ser du skrev "Vet du allerede har svart men vill bare sende likt til alle " Endret 5. januar 2017 av Evelen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norseman Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg tar gjerne 4 stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaStrada Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 @Salvesen Hvor i landet bor du? Tenker da i forhold til logistikken når dette blir levert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 Da har jeg fått sendt ut en melding til alle som har vist interesse om bekreftelse, om det er noen som ikke har fått melding så vennligst gi meg en beskjed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 13 minutter siden, LaStrada skrev: @Salvesen Hvor i landet bor du? Tenker da i forhold til logistikken når dette blir levert. Godt poeng! Jeg befinner meg på Vestlandet, nærmere bestemt Haugesund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Litt treig, men om det ikke er for seint tar jeg gjerne 3 stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziggiz Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Hei, jeg kan også ta 3 stykkerSent fra min SM-G935F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 5. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Da nærmer vi oss 100 som har bekreftet antallet. Tenker vi lar det dra ut en stund før jeg legger inn endelig bestilling, er vell ikke alle som er aktiv her hver dag osv. Er 94 enheter til nå Totalt er det vist interesse for 130 enheter forresten Rart hvordan det tok av, håpet på en samlet order på 20 Endret 5. januar 2017 av Salvesen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.