Salvesen Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Har startet ett "kalkulator" prosjekt for ny nettleie pris, pr i dag støtter den bare haugaland kraft sin prising. Men bidra gjerne til prosjektet med å legge til flere priser og logikk https://github.com/salvesen/Ny-nettleie-kalkulator-elhub-data- 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillmar Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 (endret) Denne så fin ut! Jeg prøvde nå med en .csv-månedsfil direkte fra elhub men får "Warning, ukjent filtype. Velg korrekt fil". Hvilket format skal filen være på? Edit: Forsøkte nå med test-dataene jeg fant i /bin/Debug, testDataDesember2021.csv, med samme resultat. Endret 9. desember 2021 av Hillmar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 9. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2021 (endret) Hillmar skrev (1 time siden): Denne så fin ut! Jeg prøvde nå med en .csv-månedsfil direkte fra elhub men får "Warning, ukjent filtype. Velg korrekt fil". Hvilket format skal filen være på? Edit: Forsøkte nå med test-dataene jeg fant i /bin/Debug, testDataDesember2021.csv, med samme resultat. Rart, kan du sende meg filen? Mulig filene er ulike? Jeg har bare testet for meg selv:p Edit: testet selv med test filen og den fungerer for meg. Så det var veldig rart😲 Endret 9. desember 2021 av Salvesen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillmar Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Rart! Har jeg gjort noe feil: - Last ned zip fra Git - Unzipe til passende sted på Windows 10-maskin - Åpne nettleieKalkulator1.0.0.exe fra /bin/Release Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 9. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2021 Hillmar skrev (35 minutter siden): Rart! Har jeg gjort noe feil: - Last ned zip fra Git - Unzipe til passende sted på Windows 10-maskin - Åpne nettleieKalkulator1.0.0.exe fra /bin/Release Nei høres rett ut. La meg legge inn noe debug så vi finner ut av dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 9. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2021 @Hillmar sendte deg en melding med versjon med noe debug rundt dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 9. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2021 Fant litt tid i ettermiddag så har lagt til: -lede -elvia -norgesnett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Hillmar skrev (11 timer siden): Jeg prøvde nå med en .csv-månedsfil direkte fra elhub men får "Warning, ukjent filtype. Velg korrekt fil". Hvilket format skal filen være på? Kan det være noe med om PCen har komma eller punktum satt som desimaltegn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillmar Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 40 minutes ago, ZoRaC said: Kan det være noe med om PCen har komma eller punktum satt som desimaltegn? Helt riktig! @Salvesen fant raskt ut av det og har rettet det nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bostad Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Har du mulighet å få lagt inn Mørenett? Eventuelt en liten guide på kva eg må gjere for å få inn dei talla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2re Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 @Salvesen prøver litt selv med samme Api fra Elvia, men hvordan fikk du ut tariffkeys fra andre selskaper? litt utenfor trådens emne… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 14. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2021 2re skrev (3 timer siden): @Salvesen prøver litt selv med samme Api fra Elvia, men hvordan fikk du ut tariffkeys fra andre selskaper? litt utenfor trådens emne… Jeg har lagt dette inn manuelt ved å søke opp løsningene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.