Ravn Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Hvis noen på forumet har en EO Mini ladestasjon så har jeg moduler som "smartifiserer" disse. Laget til meg selv, men lager jo aldri bare en av noe Det er relativt plug'n play og gir følgende funksjoner: - Wifi - Simpelt web interface for dynamisk endring av ladestyrke, samt start og stopp. - Fjernstyr fra smarthus via http GET kommandoer (svar i json). - Helt "skyfritt" (Du kommuniserer direkte med ladestasjonen, ikke via internett). Selv bruker jeg den til å styre lading etter strømpris, totalbelastning og times peak (for å holde huset under 5kw/t). Modulen har ett signalrele som gjør at bilen tolker det som at kabel er koblet fra/til ved stop/start signal. Dette gjør at man kan tvinge biler til å restarte lading, kjekt med feks enkelte PSA biler som av og til stopper lading før de er ferdige. Send meg en PM om interressert. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.