Xfighter Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Jeg har fått innstallert en wifi-styrt dimmebryter der selve bryteren ikke virker men jeg kan styre den fra appen på telefonen. Når jeg trykker på bryteren (som er en trykkbryter) skjer det absolutt ingenting. Fra appen virker alt som det skal. Er det noen som har peiling på hva dette kan skyldes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Hvilken dimmer er det snakk om? Er ledningene bak bryteren koblet til...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xfighter Skrevet 13. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2021 Moskus skrev (På 10.12.2021 den 11.19): Hvilken dimmer er det snakk om? Er ledningene bak bryteren koblet til...? Beklager seint svar.. Det er en Fibaro FGD-212 dimmer2 bryter. En elektriker har montert den opp og han prøver å finne ut av problemet. Han skal prøve å bytte til en ny bryter men måtte bestille den først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Bare for klargjørelsen: FGD-212 er Z-wave, så du har sikkert en hub i tillegg. Jeg tipper elektrikeren har koblet opp bryteren feil hvis dimmeren ellers fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xfighter Skrevet 14. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2021 Moskus skrev (43 minutter siden): Bare for klargjørelsen: FGD-212 er Z-wave, så du har sikkert en hub i tillegg. Jeg tipper elektrikeren har koblet opp bryteren feil hvis dimmeren ellers fungerer. Ja, det stemmer. jeg har en hub i tillegg og at de er i Z-wave-familien. Han mente at han hadde koblet rett. Så vi får se nå når han kommer og kobler opp den nye dimmebryteren. Takker for svarene Moskus..!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GAS Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 De kan hende impulsfjæren er på feil plass å alt er koblet rett ellers 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 16 hours ago, GAS said: De kan hende impulsfjæren er på feil plass å alt er koblet rett ellers Godt poeng! Dette skjer plagsomt ofte! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xfighter Skrevet 6. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2022 Fikk omsider en elektriker hjem og han koblet om noe, og nå virker det. Takker for alle svar..!!😍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.