Populært innlegg egronnes Skrevet 11. desember 2021 Populært innlegg Skrevet 11. desember 2021 (endret) Etter alvorlig lang tid med unødvendig mye rot og stress på hjemskjermen, har jeg ryddet bort masse entiteter og knapper for å opprettholde en viss WAF. Nå er jeg og kona endelig fornøyd med oppsettet. Vi har ett separat oppsett for skjerm og mobil. Hvis interesse, kan jeg poste mobilversjonen. Dataene nede i venstre hjørne er strømpris inkl. avgifter og nettleie, forbruk nå (går til salg når solcellene gir plussverdi) og solcellenes effekt nå. 68,2 er strømkostnad til nå i dag. Endret 12. desember 2021 av egronnes info om detaljer i bilde og korrektur 13 Siter
Kensko Skrevet 22. januar 2022 Skrevet 22. januar 2022 Den var lekker. Er det home assistant sammen med noe annet? Skjønner ikke hvordan du har fått til den blå delen med home assistant. Post gjerne mobilopsettet også, dette var veldig bra organisert. Mitt oppsett er veldig rotete i forhold, så jeg stjeler noen ideer fra deg Siter
egronnes Skrevet 2. februar 2022 Forfatter Skrevet 2. februar 2022 Kensko skrev (På 22.1.2022 den 14.18): Den var lekker. Er det home assistant sammen med noe annet? Skjønner ikke hvordan du har fått til den blå delen med home assistant. Post gjerne mobilopsettet også, dette var veldig bra organisert. Mitt oppsett er veldig rotete i forhold, så jeg stjeler noen ideer fra deg Stjel i vei. Sidemargen er DBuit sin https://github.com/DBuit/sidebar-card. Nå får jeg ikke lagt ut bilder på grunn av en feil i forumet, men det kommer.... 1 Siter
LEHoisveen Skrevet 3. februar 2022 Skrevet 3. februar 2022 egronnes skrev (På 11.12.2021 den 14.18): Etter alvorlig lang tid med unødvendig mye rot og stress på hjemskjermen, har jeg ryddet bort masse entiteter og knapper for å opprettholde en viss WAF. Nå er jeg og kona endelig fornøyd med oppsettet. Vi har ett separat oppsett for skjerm og mobil. Hvis interesse, kan jeg poste mobilversjonen. Dataene nede i venstre hjørne er strømpris inkl. avgifter og nettleie, forbruk nå (går til salg når solcellene gir plussverdi) og solcellenes effekt nå. 68,2 er strømkostnad til nå i dag. Hva har du brukt for å lage plantegningen? Siter
egronnes Skrevet 9. februar 2022 Forfatter Skrevet 9. februar 2022 (endret) LEHoisveen skrev (På 3.2.2022 den 21.42): Hva har du brukt for å lage plantegningen? Sweet Home 3D Endret 9. februar 2022 av egronnes Siter
Moskus Skrevet 9. februar 2022 Skrevet 9. februar 2022 1 hour ago, egronnes said: Sweet Home 3D Wow! TIL Sweet Home 3D finnes enda! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.