Christian Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Er det noen begrensning på hvor mange X10 enheter man kan ha koblet mot RFXTRX. Jeg har nå satt opp tre marquant temp sensorer, når jeg setter opp den 4. så vil den ikke registrere seg, selv ikke når jeg bruker RFXMNGR. Siter
Moskus Skrevet 5. januar 2017 Skrevet 5. januar 2017 X10 i seg selv har ingen slike begrensninger, men jeg vet ikke noe om spesifikt om Marquant. Siter
Christian Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Skrevet 6. januar 2017 Ser at den fjerde vil ikke sende til RFX, men basestasjonen får oppdatering, dette er jo merkelig. Siter
Blodstrupmoen Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 (endret) Hvis det er disse Clas Ohlson temp sensorene, så har vel de bare tre kanaler/kode, noe som forklarer hvorfor den fjerde ikke virker da den må ha samme kanal/kode som en av de andre. Endret 6. januar 2017 av Blodstrupmoen Siter
Christian Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Skrevet 6. januar 2017 Nei, det er jula. Det står ikke noe om antall kanaler, men når jeg ser i RFXCom, så ser jeg at alle de andre tre kommer i Channel 0. Jeg forsøkte også å ta ut batteriene på de tre som virket og bare satt opp den fjerde, men den rapporterer fremdeles ikke til RFX. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.