Marhil Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Hei, jeg kom over denne på m.nu. Den er fra 2014, så det har kanskje kommet nye modeller på markedet siden:https://blog.m.nu/dimmrar-bra-att-veta/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jkanters Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Er der ikke en ekspert der ville skrive en 2017 version her på sitet? Gælder det stadig at jeg skal vælge qubino til lav last som dimmerSent from my iPad using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 32 minutter siden, Jkanters skrev: Gælder det stadig at jeg skal vælge qubino til lav last som dimmer Vet ikke. Men jeg trodde ikke Fibaro hadde problemer med det, iallfall ikke med Bypass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Jeg kjører Fibaro dimmer 2 uten bypass på 4 stk led pærer(v-light fra clasn)på 4 watt hver. totalt 16w. Og den dimmer de ganske lavt ned uten problemer. Kan være at med en bypass hadde de gått ørlite til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.