Cirion Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Jeg må si at jeg vil jo gjerne at dette skal være sant Men desverre viser ikke Tibber app det samme. Sensoren viser korrekt verdi. Samme med live forbruk: Tror dette startet etter oppgradering til Home Assistant 2021.12.1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katla Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Cirion skrev (7 minutter siden): Jeg må si at jeg vil jo gjerne at dette skal være sant Men desverre viser ikke Tibber app det samme. Sensoren viser korrekt verdi. Samme med live forbruk: Tror dette startet etter oppgradering til Home Assistant 2021.12.1 Jeg har akkurat det samme hos meg. det ser ut som forrige dags forbruk blir lagt til med negativ verdi dagen etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 (endret) Dere bruker vel den telleren som nullstiller seg hvert døgn? Prøv heller med totaltelleren Endret 14. desember 2021 av stigvi 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirion Skrevet 14. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2021 Det hjalp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim123 Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 Det er en diskusjon om dette og tibber integrasjonen på HA sin github side. Jeg har valgt å rulle tilbake til 2021.11, mest grunnet det nye innstillingspanelet. Det som er frustrerende er at sånne ting som dette slutter å fungere fra en versjon til en annen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erikfaug Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 Samme opplevelse her. Takk for hjelpen. Merkelig endring i ha eller? Ja frustrerende at sånt skjer. Sikkert forståelig, men frustrerende likevel. Nå er det gratis så det er ikke meningen å klage, men det er fortsatt sånn at ha ikke er noe jeg anbefaler til folk flest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.