oevensen Skrevet 14. desember 2021 Skrevet 14. desember 2021 Hei Prøve å legge til Tibber i node red. Jeg måtte legge inn API, den er ok, og så måtte jeg legge inn Home ID. Tenkte dette kanskje var det som står bak på pulse modulen, men fikk feil når jeg brukte den. Testet målernr, adresse og det jeg kom på, men fant ikke noe som funket. Noen som vet hva jeg skal legge til på Home ID? Siter
oevensen Skrevet 14. desember 2021 Forfatter Skrevet 14. desember 2021 Det fungerte ikke med 0 desverre. Siter
SveinHa Skrevet 14. desember 2021 Skrevet 14. desember 2021 Jeg har en sånn ca 32 tegn lang streng der, fant den i TibberSeer konfigurasjonen min. Regner med du finner ut av det om du søker etter TibberSeer på forumet her. Siter
oevensen Skrevet 15. desember 2021 Forfatter Skrevet 15. desember 2021 Har ikke TibberSeer selv, klarte heller ikke å finne noe når jeg søkte på TibberSeer, men det er rimelig mange poster der så ikke lett å finne akkurat det jeg ser etter🙂 Men det er vel noen som har brukt Tibber paletten i node red og må ha trykket inn Home ID så forhåpentligvis er det noen som kan hjelpe meg litt videre. Siter
SveinHa Skrevet 15. desember 2021 Skrevet 15. desember 2021 Beskrevet i første innlegg her: https://www.hjemmeautomasjon.no/forums/topic/4241-tibberseer-for-pulse/#comment-48616 Siter
oevensen Skrevet 15. desember 2021 Forfatter Skrevet 15. desember 2021 Den er grei. Takk for hjelpen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.