brillsnake Skrevet 19. desember 2021 Skrevet 19. desember 2021 Hei, Jeg fikk screens montert i fjor av Norsol. Den gang var spørsmålet om jeg ville at disse skulle kunne «styres med app» eller ikke. Jeg ba da om å få screens montert slik at de var klargjort for dette, med nødvendig motor osv. Jeg gikk aldri videre med dette og har brukt screens med fjernkontrollen som jeg kjøpte (Situo 5 IO gen. 1). Nå i ettertid ønsker jeg å la screens (totalt fire) snakke med en Homey. Er det noen med kunnskap om Somfy-motorer som kan fortelle meg nøyaktig hva jeg trenger i så fall - må jeg kjøpe en Tahoma som Homey kan snakke med, eller er det mulig å parre hver Somfy-motor direkte til Homey? Ifg kvitteringen har de «Motor io Somfy». På forhånd takk for svar! Siter
Truls Skrevet 19. desember 2021 Skrevet 19. desember 2021 Uten å kjenne til somfy IO, om det er denne smart-greia til somfy, så kjører jeg mine somfy motorer med RFXcom. Sent fra min SM-G991B via Tapatalk Siter
Odd Skrevet 19. desember 2021 Skrevet 19. desember 2021 Somfy har to forskjellige grensesnitt. IO og RTS. RTS er den gamle standarden som lar seg styre med RFXcom. IO forutsetter Somfy Tahoma boksen. Siter
brillsnake Skrevet 20. desember 2021 Forfatter Skrevet 20. desember 2021 Ok, da får jeg innstille meg på enda en overpriset boks.. takk for svar! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.