mk1 black limited Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 Noen som vet om disse er å få kjøpt i Norge? LaMetric Time - clock for smart home and office Siter
Moskus Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 De selger dem jo med EU/UK-plug, så det er vel ikke usannsynlig at de sender til Norge. (Ser sånn ut, når jeg prøver "check out") Men $200 for ei klokke, selv om det er en smart en, virker litt voldsomt. Men kanskje jeg får ønske meg en. Og noen har tydeligvis tenkt: https://board.homeseer.com/showthread.php?t=186395 Siter
mk1 black limited Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Skrevet 6. januar 2017 Tenkte egentlig på å kjøpe noen til jobben, men da trenger jeg en norsk leverandør. Siter
mk1 black limited Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Skrevet 6. januar 2017 Fordi det er utrolig knotete å handle fra utenlandske leverandører på jobben Siter
Moskus Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 Huff da! OK, kan ikke uttale meg mer enn det, jeg har ikke slike problemer her. Siter
iceball Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 1 minutt siden, LaStrada skrev: Liker konseptet Men litt stiv pris... Enig! Selv slengte jeg meg på en indiegogo kampanje på et litt mer (forhåpentligvis) WAF-godkjent produkt: https://www.indiegogo.com/projects/glance-clock-see-what-you-need-when-you-need-it-smartphone--2#/ Siter
toonwolf Skrevet 4. januar 2019 Skrevet 4. januar 2019 Denne er nå å få kjøpt i norske nettbutikker. Er det noen som har erfaring med den og da gjerne sammen med Homeseer? "Mrhappy" har jo laget en plug-in for denne til HS3, og det er fristende å kjøpe en slik klokke, men så var det prisen da. Billigste jeg har sett fra en norsk butikk er 1899,- fra Dustin Da kunne det vært interessant å se på muligheten for å få til en plug-in for Divoom Timebox som du faktisk kan få kjøpt så billig som kr 299 fra nettbutikken til Telia. Jeg har googlet for å se om noen har laget noe til Homeseer, men det eneste jeg finner som kan ligne er at noen har laget noe som fungerer for HASS? Er det mulig å gjenbruke dette for å lage noe tilsvarende til Homeseer? Siter
Moskus Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 9 timer siden, toonwolf skrev: Da kunne det vært interessant å se på muligheten for å få til en plug-in for Divoom Timebox som du faktisk kan få kjøpt så billig som kr 299 fra nettbutikken til Telia. Den bruker Bluetooth. Ikke noe jeg orker å bruke tid på... ... men det ser ikke så avansert ut. Det er bare å skrive noen json-strenger over BT til en Mac. Men igjen... BT... Siter
PerUlv Skrevet 19. februar 2019 Skrevet 19. februar 2019 På 6.1.2017 den 10.56, mk1 black limited skrev: Noen som vet om disse er å få kjøpt i Norge? LaMetric Time - clock for smart home and office Jeg kjøpte min på Itegra Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.