stigvi Skrevet 20. desember 2021 Skrevet 20. desember 2021 Deconz som ble tilgjengelig i dag er en komplett omskriving og som ofte når det er snakk om slikt så er det lurt å vente med å oppgradere. Denne versjonen ser ut til å være trukket tilbake. Her, deCONZ - Official thread - Configuration / Zigbee - Home Assistant Community (home-assistant.io) er tråd om deconz og denne følger jeg alltid i et par uker når en ny versjon er sluppet før jeg selv tar skrittet og oppgraderer. 1 Siter
baronKanon Skrevet 20. desember 2021 Skrevet 20. desember 2021 Jeg installerte den nye addonen, og alt tryna med en gang. Endte opp med å gå tilbake på sikkerhetskopi. Siter
stigvi Skrevet 20. desember 2021 Forfatter Skrevet 20. desember 2021 baronKanon skrev (7 minutter siden): Jeg installerte den nye addonen, og alt tryna med en gang. Endte opp med å gå tilbake på sikkerhetskopi. Ja, heldigvis er det lett å rulle tilbake et hakk Siter
solosuper Skrevet 21. desember 2021 Skrevet 21. desember 2021 Min ble automatisk oppdatert etter at jeg har glemt å fjerne automatisk oppdatering. Det meste virker normalt fortsett fra at 2-3 av enhetene falt ut i går, men fort gjort å legge til på nytt. Siter
baronKanon Skrevet 21. desember 2021 Skrevet 21. desember 2021 Ny oppdatering kom i dag. Glemte visstnok noen biblioteker underveis, men nå er den fin igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.