JohnMartin Skrevet 22. desember 2021 Skrevet 22. desember 2021 Er det flere her som bruker YR plugin( nå MyWeather) som har hatt problemer i det siste? Ser ikke ut til at den har oppdatert de siste dagene. Siter
toby_77 Skrevet 22. desember 2021 Skrevet 22. desember 2021 Den stoppet hos meg i går tidlig også. Har ikke oppdatert siden. Har dessverre ikke hatt tid til å se på hva som er feil. Met.no driver å modernisere apiene så på ett eller annet tidspunkt så kan det være de gamle apiene som denne pluginen bruker slutte å virke. Vet ikke om dette er tilfelle må. Siter
NilsOF Skrevet 22. desember 2021 Skrevet 22. desember 2021 Jeg bruker noe helt annet (python script) og la merke til at det skulle være to grader ute. Var 10 minus. Stusset på at det var så stor forskjell i går mellom mine sensorer og hva Yr sa. Restartet fnutten og det virker igjen. Må ta en titt når julefreden sjenker seg. Noe er det. Har virket snart ett år nå uten hikk. Siter
Gizmo Skrevet 22. desember 2021 Skrevet 22. desember 2021 De har jo hatt en advarsel på varsel.xml en stund: "Denne tjenesten vil snart legges ned. Vennligst se https://developer.yr.no/doc/guides/getting-started-from-forecast-xml/ for å komme i gang med nytt API. Tjensten vil med økende intervaller stoppes i perioder frem til den permanent avvikles 1. Februar 2022." Jeg bruker APIet på https://frost.met.no/index.html for å hente værobservasjoner. Krever autentisering, er stabilt. Siter
toby_77 Skrevet 23. desember 2021 Skrevet 23. desember 2021 Jeg er kjent med den. Har bare ikke hatt tid til å endre i koden. Satser på å få litt tid nå fremover så satser på å få fikset dette. Ser det gamle apiet er oppe igjen nå. 2 Siter
Moskus Skrevet 23. desember 2021 Skrevet 23. desember 2021 I desember har det gått ned hver tirsdag. Siter
bjornepappa Skrevet 30. desember 2021 Skrevet 30. desember 2021 Her og no fungerer den i alle fall hos meg. Siter
SveinHa Skrevet 30. desember 2021 Skrevet 30. desember 2021 Jeg har hatt flaks om MyWeather har virket sammenhengende i en uke. Normalt når den henger er det bare å stoppe/starte plugin så våkne den igjen men ikke de siste dagene. I dag hadde den startet av seg selv og var overraskende nok oppdatert... Siter
Moskus Skrevet 3. januar 2022 Skrevet 3. januar 2022 Som sagt, iallfall her på vestlandet, så slutter den å virke på tirsdager. Det skal bli verre sies det. Krysser fingre for at @toby_77 kan se på det for det er en veldig praktisk plugin. Siter
Gizmo Skrevet 3. januar 2022 Skrevet 3. januar 2022 Ser ikke lovende ut: https://forums.homeseer.com/forum/weather-plug-ins/weather-discussion/yr-weather-toby/1517956-future-of-this-plugin-apis-are-to-be-terminatedSent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter
espenvp Skrevet 4. januar 2022 Skrevet 4. januar 2022 (endret) rnbWeather (gratis) har fungerende YR integrasjon. Som dere ser har den vært stabil den siste måneden (siden sist serveren ble restartet) Endret 4. januar 2022 av espenvp typo 1 Siter
Moskus Skrevet 4. januar 2022 Skrevet 4. januar 2022 Må sjekke om den finnes for HS3. EDIT: Ser ikke slik ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.