Salvesen Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 Lurer på om noen har prøvd å få tale ut av speakeren til alexa fra hjemmesystemet sitt, gjerne homeseer da det er det jeg bruker og gjerne via raspberry pi. Har tenkt å slenge en dot i hvert rom og hadde vært fint å fått tale ut av høytalerne og helst over nettverk. Siter
mk1 black limited Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Det lar seg vel ikke gjøre? Evt. sette den opp som Bluetooth-høyttaler og sende fra en PC med speakerklient går jo, meeeen...:) Siter
Salvesen Skrevet 7. januar 2017 Forfatter Skrevet 7. januar 2017 13 minutter siden, mk1 black limited skrev: Det lar seg vel ikke gjøre? Evt. sette den opp som Bluetooth-høyttaler og sende fra en PC med speakerklient går jo, meeeen...:) Ja men da får jeg vell bare ut av en :S Siter
mk1 black limited Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Ja...evt. at du har en PC til hver Dot, men det blir kanskje litt overkill. ? Siter
Salvesen Skrevet 7. januar 2017 Forfatter Skrevet 7. januar 2017 8 minutter siden, mk1 black limited skrev: Ja...evt. at du har en PC til hver Dot, men det blir kanskje litt overkill. haha ja det må jeg unngå Siter
Moskus Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 Åh... jeg trodde du faktisk skulle spille av Alexa-stemmen fra anlegget, og det er jo ikke så hokus-pokus. Men Alexa kan, idiotisk nok, ikke gi notifikasjoner tilbake fra HomeSeer. Det er vel kanskje det jeg savner mest... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.