MrTiger Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Hei, Oppgraderte fra hs3 til hs4 og fulgte denne guiden https://docs.homeseer.com/plugins/servlet/mobile?contentId=17466303#content/view/17466303 Det gikk ganske greit, men har et stort problem. Når jeg skal gå inn på webconsollen på nuc pc jeg har installert hs4 kommer jeg bare inn som guest? Hvis jeg prøver å gå til settings eller noe annet får jeg access denide. Får heller ikke slått på devicer. går jeg til myhomeseer.com får jeg styrt devicer og eventer, men kommer ikke inn på setup m.m Prøver jeg å logge in med id og passord som jeg fikk med lisensen får jeg samme meldinger. hjelper ikke med å logge inn med admin som jeg brukte med hs3 HJELP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik G Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Hei Hvis du stopper Homesser og går inn i Config mappa. Slett users.cfg og start Homeseer igjen. Da er alle brukerne borte, og den opprinlige Admin aktiv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 25. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2021 Det funket:) takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.