Blodstrupmoen Skrevet 29. desember 2021 Skrevet 29. desember 2021 Selger min POW-U / Amsleser.no pga. at det blir mye endringer i mitt system for å erstatte dagens Tibber pulse. Selges med kabel og boks til prisen av kun kortet kr. 840,- Denne er nyeste versjon som jeg mottok rett før jul. kun testet noen timer med firmware 2.0.2 Kan hentes i Stavanger. Siter
Bjørn Mork Skrevet 29. desember 2021 Skrevet 29. desember 2021 Du må vel strengt tatt ikke erstatte Tibber pulse for å bruke Pow-U? Det burde funke greit å bruke begge samtidig vha en splitter-kabel. Må nok sikkert strømforsyne en eller begge via ekstern USB-power. Siter
Blodstrupmoen Skrevet 29. desember 2021 Forfatter Skrevet 29. desember 2021 18 minutes ago, Bjørn Mork said: Du må vel strengt tatt ikke erstatte Tibber pulse for å bruke Pow-U? Det burde funke greit å bruke begge samtidig vha en splitter-kabel. Må nok sikkert strømforsyne en eller begge via ekstern USB-power. Sant det, men det blir litt "smør på flesk" da denne ikke gir mer info enn Tibber pulse, og jeg har heller ikke power nær eller i sikringsskapet. Siter
Hr Kotelett Skrevet 29. desember 2021 Skrevet 29. desember 2021 Blodstrupmoen skrev (1 time siden): , og jeg har heller ikke power nær eller i sikringsskapet. Det er vel i sikringsskapet du har mest power i hele huset. Badumtsj... Siter
Blodstrupmoen Skrevet 29. desember 2021 Forfatter Skrevet 29. desember 2021 Har nok mest i garasjen. Siter
roadrune Skrevet 29. desember 2021 Skrevet 29. desember 2021 Hvis du har mer strøm i garasjen en gjennom strømmåleren tror jeg du bør holde det for deg selv Siter
Blodstrupmoen Skrevet 29. desember 2021 Forfatter Skrevet 29. desember 2021 32 minutes ago, roadrune said: Hvis du har mer strøm i garasjen en gjennom strømmåleren tror jeg du bør holde det for deg selv Ingen har snakket om strøm her vel? Siter
stigvi Skrevet 29. desember 2021 Skrevet 29. desember 2021 Har du fått deg en El-GT Boomerang Rapido? 1 Siter
Lydgaute Skrevet 6. januar 2022 Skrevet 6. januar 2022 Blodstrupmoen skrev (På 29.12.2021 den 10.35): Selger min POW-U / Amsleser.no pga. at det blir mye endringer i mitt system for å erstatte dagens Tibber pulse. Selges med kabel og boks til prisen av kun kortet kr. 840,- Denne er nyeste versjon som jeg mottok rett før jul. kun testet noen timer med firmware 2.0.2 Kan hentes i Stavanger. Kan godt overta den. Gaute :) Siter
Blodstrupmoen Skrevet 6. januar 2022 Forfatter Skrevet 6. januar 2022 50 minutes ago, Lydgaute said: Kan godt overta den. Gaute Har solgt den allerede Gaute. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.