Laurenceperez Skrevet 29. desember 2021 Skrevet 29. desember 2021 Hei alle sammen. Jeg er ny på dette forumet og dette er også mitt første innlegg. De siste par dagene har jeg hatt et problem på Netflix. Det er når jeg prøver å starte Netflix på smart-TV-en min, blir den sittende fast under lasting. Gutter, jeg vet ikke hvorfor dette skjer og hvordan jeg kan fikse dette problemet. Selv etter at jeg prøvde flere forsøk, men problemet er uendret. Kan noen komme med forslag til dette? All hjelp vil bli verdsatt. Siter
roadrune Skrevet 29. desember 2021 Skrevet 29. desember 2021 Har aldri brukt Netflix direkte fra TV, men universaltrikset er jo å dra ut støpselet i ti sekund og prøve igjen, evt sjekke for oppdateringer både på app og tv. Du kan også prøve å slette appen og rwinstallere den. Siter
Laurenceperez Skrevet 30. desember 2021 Forfatter Skrevet 30. desember 2021 Takk for svar. Jeg finner allerede ut av problemet etter å ha funnet dette på Google i dag. Problemet er løst etter å ha brukt en prosess nevnt der. Jeg logger bare av alle enhetene og logger på igjen på én enkelt enhet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.