Hr Kotelett Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Hei Jeg skal nå legge opp kurs til ny varmepumpe, 16a. Finnes det noen anbefalte "pucker" til å koble mellom kabel fra sikring og kabel til varmepumpe? Må ha en koblingsboks fra hvor den "går ut gjennom veggen". Eneste jeg trenger er egentlig forbruksmåling men har bare funnet releer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 HeatIt 16A rele? Jeg har en Popp utendørs plugin-modul. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 1. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2022 Ja etter litt googling og så kom jeg frem til at https://www.eldirekte.no/heatit-zm-single-relay-16a/cat-p/c1000618/p1002030364 kan funke Koblingsboksen blir innendørs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.