Tukun Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Hei, Finnes det noen måter å forlenge et USB signal over nettverket på? Vet det finnes såkalte usb extendere, men tenker da spesifikt på denne: https://www.direktronik.no/direktronik/kablar-5ba094bc/adapterepluggerdeksler/adaptere/rj45-hane-till-usb-a-hona/ Hva skjer om man bruker to switcher med tp kabel i mellom for så å koble en USB\RJ45 i hver ende koblet til USB, vil det bli mulig å bruke dette som en forlenger? Vi har et oppsett med HDMI extender som også har muligheten til å extende LAN. Jeg lurer derfor på om det kanskje ville være mulig å koble en slik "adapter". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 8 minutes ago, Tukun said: Hva skjer om man bruker to switcher med tp kabel i mellom for så å koble en USB\RJ45 i hver ende koblet til USB, vil det bli mulig å bruke dette som en forlenger? Nei, det må være direkte kobling mellom hver ende av TP-kabelen. Den omdanner ikke USB-data til datatrafikk, og dermed fungerer ikke switcher. 9 minutes ago, Tukun said: Vi har et oppsett med HDMI extender som også har muligheten til å extende LAN. Jeg lurer derfor på om det kanskje ville være mulig å koble en slik "adapter". Samme problem her. Det er ikke datatrafikk som sendes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tukun Skrevet 6. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2022 (endret) Ønsker meg trådløs usb over internet til jul Får bare plugge i en lang usb kabel da Endret 6. januar 2022 av Tukun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.