Erling Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Hei, er det noen «enkel» måte å vise det på? Husker fra gammelt av at Aeoteccene plutselig sluttet å rapportere, z-wave måtte restartes/rescannes før de igjen rapporterte. Nå sliter jeg med plug-innen Tibberseer som lever sitt eget liv. Ser for meg «valg»/hyppighet for grønt, oransje og rødt. Tanken var og da kunne ha et icon i HS-Touch som viser farge alt er hvor lang tid. F.eks. mindre enn 1 min., 0, 5-10 minutt, 1 og mer enn 10 minutt vises som 2. Da kan få hentet ut det grafisk veldig enkelt. Ja, noen er mer viktige enn andre og trenger hyppigere oppdatering, noen kreative forslag der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 1 hour ago, Erling said: Nå sliter jeg med plug-innen Tibberseer som lever sitt eget liv. Det gjør den vel ikke, tenk! Men seriøst: Har du skrudd på denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 6. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2022 ja, oppdaterte fra .23 til .25 før jul, bruker også den widget-saken som viser riktig. tibber-app er ok. helt sikkert min feil, men vil løse det med en visuell og automatiser varsel. IKKE meningen å henge ut deg, bare dårlig tid. takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 1 hour ago, Erling said: ja, oppdaterte fra .23 til .25 før jul Jo, men det har ikke noe med oppdateringen å gjøre. "Keep Realtime Alive" bør absolutt være påskrudd når Tibber innimellom sliter med serverne sine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 6. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2022 &Moskus, takk, den har stått på i det siste. Slik ser det ut hos meg: Klager absolutt ikke, men greit nå om dagen… Klarte akkurat 1000 kw i desember, synd for de med store hus og mange som dusjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 13 hours ago, Erling said: synd for de med store hus og mange som dusjer. Yeah.... 😁 Men jeg ligger tydeligvis bakpå med script-publiseringen. Jeg har et script som regner ut gjennomsnittseffekten siste 5 minutter, og når den blir null så resetter jeg plugin'en. Sist den kjørte hos meg var i november, og jeg har ikke manglet data... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 7. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2022 Hm, syntax error på poke 53280! 😡 Routeren var nede i 4-5 min. i går, automatisk oppdatering/boot. Så det på nattbordet i går kveld. Jeg tenker at det henger sammen med Tibberseer. Reminder om å fullføre planen om overvåkning av dingser på LAN. 🥸 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Erling skrev (44 minutter siden): Reminder om å fullføre planen om overvåkning av dingser på LAN. 🥸 Bare å installere plugin BLLAN, så er du nesten i mål. Ditt opprinnelige spørsmål har jeg løst slik: 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 ... og du må si at det er en EasyTrigger-sak. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Moskus skrev (1 minutt siden): ... og du må si at det er en EasyTrigger-sak. Ah, det husket jeg ikke at det var. Jaja, det er en EasyTrigger-sak da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 15. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2022 ZoRaC skrev (På 7.1.2022 den 13.36): Ditt opprinnelige spørsmål har jeg løst slik: God løsning, det fungerer som ei kule. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.