Salvesen Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 Jeg kjører en del events via alexa, og jeg har merket at en kan huke av for bekreftelse av event slik at en må si yes etter kommandoen, men lurer på om det er mulighet for å bekrefte med kode? Det som er bekymringen er at folk skal kunne skrike fra utsiden til alexa for å feks åpne døren eller andre ting. Siter
Moskus Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 2 timer siden, Salvesen skrev: Jeg kjører en del events via alexa, og jeg har merket at en kan huke av for bekreftelse av event slik at en må si yes etter kommandoen, men lurer på om det er mulighet for å bekrefte med kode? Her er det mulig at @Fermate kan mer enn meg, men så vidt jeg kan se så kan du det, hvis du bruker den siste versjonen Jon00 sin Alexa Helper. Der kan du lage scripting-funksjoner som returnerer både tale til Alexa og som kan trigge hendelser i HS. Siter
Fermate Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 Jeg dro på ferie rett etter at Jon00 releaset dette så jeg har ikke fått testet det ennå men ja, med siste versjon av Jon00 hjelperen skal du kunne gjøre brkreftelser slik du beskriver Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.