kebabkongen Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) Hei! Er det noen som vet om HAN-sensoren fra Futurehome (produsert av Datek) kan integreres i Homey? I så fall med hvilken app? Den kommuniserer med zigbee, så tenkte kanskje det fantes en generisk HAN-sensor-zigbee-app som kunne ta imot dataene fra strømmåleren. Endret 12. januar 2022 av kebabkongen Bildet var litt for stort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsenEmil Skrevet 31. august 2022 Del Skrevet 31. august 2022 Jeg lurer på det samme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avec Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) Jeg også. Plukket ut EVA sin sensor fordi jeg viste den fungerer med Homey Pro, men så tipset ekspeditøren på Elektroimportøren meg om at de har fått mindre reklamasjon/klager på Futurehome sin HAN sensor, så da byttet jeg. Lite viste jeg om at den ikke funker med Homey, og det tror jeg ikke han viste heller. Finner lite eller ingen suksesshistorier om denne med Homey, så da blir det vel å bytte over til EVA sin allikevel. Endret 16. september 2023 av Avec korrektur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.