veggy75 Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Noen som tilfeldigvis har 3.6 firmware liggende, klarer ikke å finne noen linker til den som fungerer fortsatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Garegaupa Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Eg har ein liggjande som heiter 3.06, men eg trudde det var den nyaste. Eg legg denne med som vedlegg til innlegget, så kan du sjå om det er rette utgåva eller ikkje. 🙂 Z-Therm2_slave_enhanced_232_OTA_ZW050x_EU_v3.06.otz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 3.06 er 3.6. De har bare kløna det til. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Garegaupa Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Venin skrev (7 minutter siden): 3.06 er 3.6. De har bare kløna det til. Det var det eg tenkte, ja. Takk for avklåringa! 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veggy75 Skrevet 14. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2022 Takk, den er da oppdatert. Se om den spammer litt mindre på power og temp updates da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Garegaupa Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 veggy75 skrev (14 minutter siden): Takk, den er da oppdatert. Se om den spammer litt mindre på power og temp updates da. Det hjelpte her hjå oss, i alle fall. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 45 minutes ago, veggy75 said: Se om den spammer litt mindre på power og temp updates da. Forskjellen bør være stor, spesielt hvis du har 3.4 eller lavere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veggy75 Skrevet 15. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2022 Hadde kun en som jeg hadde glemt å oppgradere, resten var på 3.6 og 4.0 for Ztrm3. Men etter et strømbrudd begynte 3 av de og jamme nettet med temp og power oppdateringer. Ca 5-6 updates i sekundet fra hver av de 3 enhetene. Dette tok hele Zwave nettet mitt ned. Fikk fikk ikke excluded de, reset hjalp ikke lenger heller på de. Endte opp med full reset av controller, UZB1, oppgraderte fw på denne. Og bygget opp igjen hele nettet på nytt. Nå virker det stabilt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.