com2 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg skal installere varmefolie i noen oppholds-/soverom. Tenker å bruke in-box-switch modul til å styre gulvvarmen, istedenfor å bruke termostat, og programmere termostat funksjon på z-wave kontrolleren og dermed får jeg full kontroll over når den er i bruk og ikke minst energi-måler. Så langt ser det greit ut, itillegg ønsker jeg å bruke bryter-inngangene på modulen til å kun sende informasjon til z-wave kontrolleren og ikke skru av og på last-utgangen (varmefolien) på modulen. Er dette mulig? Har skummet igjennom fiabro FGS-213, men der ser ut som at bryter-inngangen S1 skrur av og på lasten på utgang Q. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 12 timer siden, com2 skrev: Er dette mulig? Det tror jeg ikke. Det er visstnok mulig å bytte S1 og S2, men jeg trodde alltid at en av dem styrte lasten. An måte å omgå det på er å ikke koble opp S1, men kun S2 til en bryter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.