Joffe Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Hei. Jeg leter etter en integrasjon som gir deg enkel oversikt/logger alle avvik/alarmer som oppstår. Feks når temperatur kommer utenfor et visst område så skal det listes opp med tidsstempel. Man skal kvittere at man har sett alarmen. Når alarmen er kvittert skal loggen flyttes over i en egen "alarmlog". For de som er kjent med overvåking og alarmsystemer i industrien så er det det jeg tenker på. Er det noen som har kommet over noe som allerede eksisterer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim123 Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Har savnet dette selv. Har du funnet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RVM Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Jeg brukte home-feed-card i kombinasjon med persistent notifications for å lage en slags alarmliste à la SCADA-systemet på jobb, men jeg tok det bort da det gikk opp for meg at jeg ikke orka å følge med på det i praksis (notify til mobilen var enklere). https://github.com/gadgetchnnel/lovelace-home-feed-card Endret 11. juli 2022 av RVM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.