OlavT Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) Er det noen som har erfaring med Steinel IS 140-2 bevelgelses sensor? Min erfaring er at etter noen dagers drift (etter strøm på), så blir den på en måte "korrupt". Det vil si at den rapporterer feil i Node Information Frame til kontroller i forhold til hvilke command classes den støtter. Strøm av / på løser problemet. Noen som har denne? Endret 24. august 2022 av OlavT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Det høres jo ut som om denne har det samme problemet som dimmerne dine. Kan det være controlleren din istedet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 3 hours ago, Moskus said: Det høres jo ut som om denne har det samme problemet som dimmerne dine. Kan det være controlleren din istedet? Nei, dimmerene blir "døde" og svarer ikke. Det er mange som har rapportert problemer med Namron sine Z-Wave dimmere. Steinel IS 140-2 svarer, men med "korrupt" info. Har du erfaringer selv med Steinel IS 140-2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Nei, jeg har ikke det, beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 24. august 2022 Forfatter Del Skrevet 24. august 2022 Min konklusjon over tid er at Steinel IS140-2 inneholder seriøse bugs og slutter plutselig å virke og må restartes (strøm av/på) for å vekkes til liv. Flere som rapportere det samme: https://community.home-assistant.io/t/steinel-is-140-2-zwave/47125 I tillegg er det dårlig support og ingen firmware fiks. Styr unna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.