janb Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) Jeg har fått Home Assistant på pi 4 opp og gå med kabel i nettverket og bruker pc med local:8123 fikk også Zigbee og enheter til og virke fint , men nå skal jeg prøve og koble den trådløse ruteren i bobilen har installert File editor ,Mosquitto broker ,Samba share jeg har prøvd og gå til konfigurasjon og Supervisor og til system og til Host og valgt Wlando deretter til WI-fi og valgt ruteren med WPA-PSK og passord men jeg veldig usikker på om dette er rett og prøver og koble til med HA app på mobilen jeg blir glad om det er noen som kan komme med tips og rettledning til meg her Endret 25. januar 2022 av janb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
janb
Jeg har fått Home Assistant på pi 4 opp og gå med kabel i nettverket og bruker pc med local:8123
fikk også Zigbee og enheter til og virke fint , men nå skal jeg prøve og koble den trådløse ruteren i bobilen
har installert File editor ,Mosquitto broker ,Samba share
jeg har prøvd og gå til konfigurasjon og Supervisor og til system og til Host og valgt Wlando deretter til WI-fi
og valgt ruteren med WPA-PSK og passord men jeg veldig usikker på om dette er rett og prøver og koble til med HA app på mobilen
jeg blir glad om det er noen som kan komme med tips og rettledning til meg her
Lenke til kommentar
Del på andre sider
0 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.