mk1 black limited Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 Dette burde jeg antagelig ha fått med meg på et eller annet tidspunkt, men det har jeg tydeligvis ikke...: På kjøkkenet vårt har vi 8 stk 12v downlights. Disse styres av en dimmer (hjul) på veggen, og jeg antar det ligger 1 eller 2 trafoer oppå taket et sted - dette ble satt opp før vi kjøpte huset. Kan en Fibarodimmer erstatte dimmerhjulet direkte? Siter
Moskus Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 6 minutter siden, mk1 black limited skrev: Kan en Fibarodimmer erstatte dimmerhjulet direkte? Det korte svaret er: "Ja, mest sannsynlig". Siter
mk1 black limited Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Skrevet 9. januar 2017 ...og det lange svaret er...? Siter
Blodstrupmoen Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 Gjorde nettopp det samme selv. Byttet ut en Elko dimmer med en Fibaro dimmer 2 for å styre 10stk 12V pærer. Fungerte utmerket på første forsøk. 1 Siter
Moskus Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, mk1 black limited skrev: ...og det lange svaret er...? "Det kan være at du trenger en bypass, men det er litt avhengig av trafoen, og hvor langt ned du vil kunne dimme." Siter
mk1 black limited Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Skrevet 9. januar 2017 Takker. Bypass har jeg liggende, så det er uansett ikke noe problem. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.