Erling Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Skal hjelpe en kjenning som kun har wifi, trenger en disk med wifi + litt funksjonalitet. De jeg fant er typiske bærbare med batteri osv. Han trenger 2TB eller mer. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Er det usbport på ruteren? Da kan det vel gå med en ekstern harddisk rett i ruteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Ingenting slikt dessverre, går via 4G - ønsker ikke kabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christoffer Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg har en slik som kan kobles til et annet wifi for deling av filer Western Digital My Passport Wireless . Den har vært med meg jorden rundt og tåler juling. Takler streaming av filmer til maks to enheter. Er også veldig hendig da den har innebygd SD leser slik at man ikke trenger å drasse på pcen for å ta backup av kamera gopro osv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 13 minutter siden, christofferraa skrev: Jeg har en slik som kan kobles til et annet wifi for deling av filer Western Digital My Passport Wireless . Den har vært med meg jorden rundt og tåler juling. Takler streaming av filmer til maks to enheter. Er også veldig hendig da den har innebygd SD leser slik at man ikke trenger å drasse på pcen for å ta backup av kamera gopro osv. Takk, når den er hjemme, kan den ta backup av PCer? Automatisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Du sier ikke NAS, men det er nettopp det dette er. "Network-attached storage" Du kan gjøre det så enkelt som å koble en ekstern harddisk til en laptop med trådløst nettverkskort, så deler du filer derfra, kjører backup programvare osv. En laptop kan du få billig på finn.no. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Takk, jeg beklager at jeg var uklar lekte meg med begrepene... https://www.dustinhome.no/product/5010966175/my-passport-wireless-pro-2tb?ssel=false&utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637147362 Er oppdatert versjon av WD-disken som ble nevnt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.