LEHoisveen Skrevet 28. januar 2022 Skrevet 28. januar 2022 Hvilke Z-wave adapter anbefales for Home Assistant? Kjører på RPi 4. HAr en server med Homeseer og Zwave, men vil ha et adapter til siden jeg ikke vil ta ned Homeseer før HA er ferdig satt opp. Siter
Moskus Skrevet 29. januar 2022 Skrevet 29. januar 2022 Samme som kan brukes med HomeSeer, som f.eks. UZB1 eller AeoTec Z-stick. Akkurat nå hadde jeg ventet med 700-serien. Siter
LEHoisveen Skrevet 29. januar 2022 Forfatter Skrevet 29. januar 2022 Samme som kan brukes med HomeSeer, som f.eks. UZB1 eller AeoTec Z-stick. Akkurat nå hadde jeg ventet med 700-serien.På grunn av barnesykdommer? Eller er det annen grunn?Sent fra min AC2003 via Tapatalk Siter
geirra Skrevet 29. januar 2022 Skrevet 29. januar 2022 LEHoisveen skrev (2 timer siden): På grunn av barnesykdommer? Eller er det annen grunn? Sent fra min AC2003 via Tapatalk Mer info her. https://github.com/zwave-js/node-zwave-js/issues/3906 Rammer de fleste systemer, bekreftet fra system leverandører. 1 Siter
PeXjensen Skrevet 29. januar 2022 Skrevet 29. januar 2022 Mer info her. https://github.com/zwave-js/node-zwave-js/issues/3906 Rammer de fleste systemer, bekreftet fra system leverandører.Ser ud til at ny firmware har løst problemerne, hvis man læser tråden.Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk Siter
geirra Skrevet 29. januar 2022 Skrevet 29. januar 2022 PeXjensen skrev (53 minutter siden): Ser ud til at ny firmware har løst problemerne, hvis man læser tråden. Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk Den nye firmwaren har nettop kommet da, så er ikke akkurat gjennomtestet ennå. Siter
mrkaasa Skrevet 30. januar 2022 Skrevet 30. januar 2022 Takk for link til den tråden. Jeg har bare prøvd med firmware 7.15 og 7.16 og det var bare trøbbel. Samme som det blir beskrevet i den github diskusjonen. Migrerte til den gamle zstick 5, og da var alt oppe og gikk igjen. Mulig jeg prøver med ny firmware som blir nevnt i den tråden igjen en dag. Men jeg vil nok vente til den har blitt testet bedre. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.