ZoRaC Skrevet 29. januar 2022 Skrevet 29. januar 2022 Vurderer å bytte noen vinduer i andre etasje. Med sol hele ettermiddag/kveld blir det fryktelig varmt i de rommene. Ønsker derfor å montere screens med det samme. NorDan har vinder som kan få integrert screens fra fabrikk, med kablet motorstyring. Koster litt mer enn separate screens, men blir nok både penere og mindre arbeid å montere. Er det noen som har erfaring med NorDan sine screens? Er det forresten Fibaro Roller Shutter som er best å styre dem med? Siter
ZoRaC Skrevet 13. februar 2022 Forfatter Skrevet 13. februar 2022 Var spørsmålet mitt for spesifikt? Noen som kan dele generelle erfaringer med screens da? Hjelper det godt mot varme soverom? Noen som har prøvd andre vinduer enn NorDan sine, med innebygde screens? Siter
Erling Skrevet 13. februar 2022 Skrevet 13. februar 2022 ZoRaC skrev (6 timer siden): Var spørsmålet mitt for spesifikt? Ja… 🤡 Har Luxaflex solskjerming, ligger utenpå vinduet - blafrer. Men etter de kom + soverommet ble malt med Jotun dempet sort sover jeg faktisk mye bedre. Svarte neppe på det du lurte på, men tanken teller. Siter
Neophyte Skrevet 6. april 2023 Skrevet 6. april 2023 Ble det Nordan solskjerming på deg @ZoRaC? Vurderer det i forbindelse med påbygg nå. Siter
ZoRaC Skrevet 6. april 2023 Forfatter Skrevet 6. april 2023 Neophyte skrev (36 minutter siden): Ble det Nordan solskjerming på deg @ZoRaC? Vurderer det i forbindelse med påbygg nå. Nei, ikke foreløpig. Kanskje det blir i år, men ikke helt avgjort enda. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.