Christian Skrevet 10. januar 2017 Skrevet 10. januar 2017 Når jeg la til min Fibaro Wall plug i Vera, fikk jeg opp to enheter, den ene er selve Wall plugen, den andre var en energy måling, som står i KwH, men der står det ikke noe tall bak. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får satt denne, evt. få opp en graf på forbruket. Siter
ZoRaC Skrevet 10. januar 2017 Skrevet 10. januar 2017 1 minutt siden, Christian skrev: Når jeg la til min Fibaro Wall plug i Vera, fikk jeg opp to enheter, den ene er selve Wall plugen, den andre var en energy måling, som står i KwH, men der står det ikke noe tall bak. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får satt denne, evt. få opp en graf på forbruket. Jeg bruker ikke Vera, men når jeg la til en slik i Homeseer for noen dager siden, så ble det flere devicer: "Watts" viser strømbruk akkurat nå (som default teller den ikke med sitt eget forbruk og denne vil da være "0 watt" når den er avslått/ingenting tilkoblet (kan endres med parameter). "kW Hours" oppdateres en gang i timen (mener jeg det er, kan endres med parameter) og vises i kWh. Kan det være at du bare ikke har ventet lenge nok? Siter
Christian Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Skrevet 10. januar 2017 Jeg satte denne opp før jul, så den burde begynne å reagere snart Jeg ser i Veran at det står energi forbruk i den enheten som representerer wall plugen, men den kommer ikke opp i den som skal rapportere dette. Siter
Moskus Skrevet 10. januar 2017 Skrevet 10. januar 2017 Er assosisajonene til Wall-Plug satt til Vera? Siter
Christian Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Skrevet 10. januar 2017 Nei ! Det var jeg og de assosiasjonene som jeg ikke skjønner. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.