Tom Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Har plutselig fått utfordringer med denne. Har installart add-on og kjører Phoscon internt i Home Assistant. Men finner ikke deConz gateway, dvs må gå inn på "Manually define gateway". Men hvordan vet jeg hvilken ip adresse jeg skal legge inn der? Trodde den skulle dukke opp automatisk? Fordi jeg må også installere integrasjonen? Eller skal jeg kun kjøre add-on? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hakons Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Dumt spørsmål, men er du sikker på at din deConz gateway ikke har stoppet? Du kan se dette under deConz-addon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 14. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2022 Reinstallere, og da dukket den opp igjen i integrasjonene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.