Trikket Skrevet 20. februar 2022 Skrevet 20. februar 2022 Howdy. Har en bil stående som ikkje blir brukt noe særlig lengre fordi kidden er lei hastigheten. Lurte på om det kan være en mulighet å seriekoble batteri for mer futt eller om det vil ta knekken på kort etc Noen som har noen mening? https://www.ruller.no/Elbil_Mercedes_GTR_AMG_4Matic_2-sits?gclid=CjwKCAiA6seQBhAfEiwAvPqu19SALZ7lSwG6_soWe-oIYQK4UBUHo8g4W75rWGb2rmgYoNi4y3OU4hoCUe8QAvD_BwE 1 Siter
clio75 Skrevet 21. februar 2022 Skrevet 21. februar 2022 Antar at dette vil ta knekken på regulatorer og andre elektronikk i bilen Siter
bjwanvik Skrevet 7. mars 2022 Skrevet 7. mars 2022 Jeg husker ikke i farten hva som er "stikkordet", men det finnes utrolig mye morsomt til slike å få kjøpt på eBay! Du får kjøpt kraftigere motor med høyere turtall etc, så det er null problem å få mer fart uten å seriekoble batteri. Jeg kjøpte selv en motor for ett par år siden, men der var det dessverre noe avvik på den jeg hadde, så "den vanlige standarden" viste seg å ikke passe.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.