NTE hadde noe lignende svar når jeg snakket med de rett etter at huset ble tilkoblet nettet.
Tibber har tidligere fortalt meg at det er kunder i NTE sitt nett som får rimesavlesning.
Tok dette opp med NTE og de sa det samme som TrønderEnergi, men så utfordret jeg han på informasjon jeg hadde fått fra Tibber.
Da måtte han korrigere seg selv og innrømme at det var noen, sannsynlig de som var med tidlig i pilot prosjektet til NTE.
Hadde en hyggelig samtale med fyren og forklarte hvorfor jeg var så ivrig og litt om fremtiden.
Han åpnet HAN-porten min med en gang, og så ble vi enige om at jeg skulle ta kontakt igjen når det hadde gått litt over 1 mnd.
Hadde kommunikasjonen vært feilfri, så skulle vi se på om jeg ikke fikk timesavlesning.
Sendte han en e-post igår, så får se hva utfallet blir.
Om ikke, så er det jo ikke SÅ lenge til 1.1.19