Stor oppdatering på denne. Fikk denne e-posten i dag. Det som er smart med løsningen fra Posten er at de ikke har bundet seg opp til en leverandør av lås. Var en stund redd for at de skulle låse seg til Yale Doorman (gud forby). Kudos til Posten for at de kommer med en åpen løsning som kan brukes av alle typer kodelåser. Jeg har en utebod som har denne låsen https://www.intin.no/produkt/igloohome-smart-padlock/ må testes....
Du får denne e-posten fordi du ønsket å være med og teste pakkelevering innenfor dør med digital lås.
Hei
Tusen takk at du har vist interesse for å teste pakkelevering innenfor dør med Posten. Frem til nå har vi ikke testet tjenesten i ditt område, men nå kan alle i Norge være med å teste den nye tjenesten. For å teste pakkelevering innenfor dør trenger du en digital lås på enten inngangsdøren, boden eller garasjedøren. Du kan laste ned Innenfor-appen fra Google Play eller App Store.
Litt om tjenesten:
Det er kun hjemleveringspakker som kan bli levert innenfor dør. Når du kjøper varer fra nettbutikken velger du alternativet med hjemlevering.
Når pakken er på vei til deg kan du bestille levering innenfor dør i Innenfor-appen dersom du ikke er hjemme.
Du kan velge å dele en dørkode eller å bli oppringt av budet.
Budet vil alltid ringe på døren først for å se om du er hjemme.
Dersom du ikke er hjemme vil budet låse opp døren, sette pakken rett innenfor på dørmatten, for deretter å låse døren igjen.
Du vil etterpå få en SMS som bekrefter at pakken er blitt levert.
Sikkerhet rundt ditt hjem og din dørkode er svært viktig. Dørkoden er kun tilgjengelig for budet som skal levere pakken til deg. Etter at pakken er levert vil koden slettes fra Postens system. I tillegg ønsker vi å oppfordre deg til å dele en midlertidig dørkode.
Kom gjerne med spørsmål dersom du lurer på noe.
Link til appen for Android-brukere: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.posten.innafor
Link til appen for iPhone-brukere: https://apps.apple.com/no/app/posten-innenfor/id1449567110?l=nb