Jeg har ingen erfaring med V11, men føler behov for å ventilere min frustrasjon over Dyson som selskap.
Jeg kjøpte et par vifter direkte fra Dyson sin nettside når varmen skyllet inn over landet på forsommeren i år.
Viftene ble rask sendt og levert på døra, men skuffelsen var stor når disse kostbare (overprisede) viftene hadde en svært skuffende kvalitetsfølelse. Jeg var klar over at prisen på viftene var høyere enn hva man får av funksjon, men jeg hadde da forventet at kvalitetsfølelsen skulle være topp.
Endte derfor med å returnere begge 2 og da begynte utfordringene.
Først tok det så lang tid å få returlapper at jeg hadde dratt på ferie før de kom. Jeg returnerte de derfor så fort jeg kom tilbake fra ferie.
Etter noen uker, når jeg hadde fått bekreftet fra pakkesporingen at de var levert, begynte jeg å purre opp tilbakebetalingen. Hver gang er svaret at de skulle sjekke opp.
Jeg har enda ikke fått tilbakebetalt pengene, nå flere måneder etter at jeg returnerte de!
De siste ukene har de påstått at pengene ER tilbakebetalt og at de skal fremskaffe «ARN» som banken min skal kunne bruke for å spore opp hvor pengene har tatt vegen, siden de ikke har nådd kontoen min. Men også dette har de brukt et par uker på å fremskaffe uten at jeg har sett noe til det...
Så uavhengig av hvor gode produkter Dyson kanskje lager vil de nok aldri se noe penger fra meg igjen!
Endte forøvrig opp med å handle Xiaomi S2 vifter og er godt fornøyd med disse Med unntak av at jeg ikke har fått de inn i Homeseer ennå 🤪