@AHAV Om du har en mill gen3 på hytta som gikk offline den 18.Feb, så er det nok fordi du fortsatt er på den gamle plattformen. Om du var på vårt nye plattform så ville nok ovnen ha kommet seg på nett igjen uten problemer da den har forbedret firmware. Husker den gamle leverandøren hadde tekniske problemer som startet på Fredag 16 og ting var ikke helt på stell til 03:00 på natt til Søndag.
Men ovnen din vil nok fortsette å varme med mindre den var satt til OFF modus, den husker den siste angitte temperaturen. Men en manuell AV og så PÅ igjen vil få den på nett igjen uten problemer.
Anbefaler uansett at du laster ned den nyeste versjonen av appen og migrerer over til vår nye plattform som er betydelig bedre. Men om du er på nyeste app versjon og ovnen har gått offline, så kanskje det er sikringen som har gått ?
Om du holder til i Oslo området så kan du svippe innom kontoret vårt, så kan du få en gratis ovn med deg som du kan ta med som backup. Vi holder til på grini næringspark 10, bare spør etter Bashir. Er på kontoret hele uken bortsett fra Fredag, men da sier jeg bare ifra at til de som er på kontoret.